Heel veel dingen op een bruiloft worden in een vroeg stadium geregeld: trouwlocatie, feestzaal, de bruidsjurk, en de gastenlijst. De gastenlijst: er staan kinderen op! Wat nu? Veel bruidsparen zitten met de handen in het haar: wat als de kinderen de bruiloft in de soep laten lopen?
Dat gebeurt niet als je de speelsheid, vrolijkheid en ongedwongen plezier als een unieke factor in jullie bruiloft zien! Stop de kinderen niet weg, zij hebben van nature vrolijke en positieve entertainmentwaarde die leuk is om te zien voor alle gasten, maak hier gebruik van! Ze voelen zich speciaal als ze voor het bruidspaar iets bijzonders mogen doen. Betrek de kinderen daarom bij de bruiloft, dan voelen ze zich belangrijk en vragen ze geen negatieve aandacht op de dag zelf.

Een aantal kinderactiviteiten kun je zelf makkelijk organiseren zoals een snoeptafel of wat kleurplaten. Een extra touche en vrolijke noot geeft het inhuren van kinderentertainment begeleid door wedding nanny’s. Een bruiloft is zeer persoonlijk, niet alleen in kleuren, muziek en programma maar ook zeker qua kindervermaak.
Alles moet goed voelen, dus ook het entertainment wat je inhuurt. Het is belangrijk je af te vragen met welk doel het entertainment ingezet wordt en of dit ook wordt na gestreeft. Veel entertainmentbureaus regelen wel even ‘een uurtje een clown’. Voelt dat goed? Dan zeker doen! Maar een compleet programma geschikt voor meer uiteenlopende leeftijden kan je bij ons vinden. Van een knutseltafel tot een fotobooth, een smulplein tot schminken. Wij komen vanaf 2 uur tot hoe lang jullie zelf wenselijk vinden om er een gezellige kindervriendelijke bruiloft van te maken!

Alle informatie en prijzen kan je hier vinden:

http://www.creatiefconfetti.nl/meer-dan-feestje/wedding-event-nanny/